2010. március 7., vasárnap

A nagy visszatérés :)

Nagyon lusta blogíró vagyok, de ez nem jelenti azt, hogy az elmúlt három hónapban nem varrtam semmit. A kész művek már a keretezőnél várják sorsukat.

Pénteken találkoztam Emesével Rákosborzasztón a keretezőnél . Ő is hozta
legújabb munkáját, egy gyönyörűséges Nimué képet. Utána találkoztunk Andival az Örs vezér téren, hogy szétoszthassuk az Olaszországból rendelt fonalakat és mintákat.

Következzenek az elkészült képek:

Thea Gouverneur - Marjolein Bastin - Hortensia

Natasha Mlodetski - Obereg hearth:

Natasha Mlodetski - Family sampler

Nimué: Uilleann Pipe


Lavender & Lace: Celtic Autumn

16 megjegyzés:

Kicsiny Györgyi írta...

Atyavilág, ez igen! Szép kis termés, gratulálok. Nagyon szépek a munkáid, mint mindig.

CathlenKata írta...

Azta mindenit .... te tuti nem szoktál aludni :-D Csodásak.

goblen írta...

Nagyon szépek!
Kíváncsi vagyok a keretekre.

Adél írta...

Köszönöm lányok. :)

Andi szombaton megnézheted a kereteket, visszük a talira. A keretezőtől egyenesen az EKH-ba megyünk.

Marika írta...

Nagyon szép és igényes munkáid vannak :)
Gratulálok !!


Köszönöm hogy nálam jártál és olvasol .

melcsilla írta...

Óhh, Adél, te aztán csoda hímző vagy! Hihetetlenül szép mind! Mutatod majd keretben is őket???

La Comtesse írta...

Your blog is very beautiful, also your embroideries are extraordinary!
I will put your blog among mine preferred.
Regards from Italy.
Loredana

Adél írta...

Melinda köszi :)

Ha jössz a szombati talira élőben is megnézheted.

Thank you Loredana, I like your blog too, you have wonderful designs

Tatkis írta...

Wonderful stitched works! I love the first flower bouquet the most!

Mariska írta...

Nem találok szavakat, hogy leírjam milyen szépeket alkottál!
Most nem tudtam menni az EKHba, de remélem, hogy majd élőben is láthatom
őket.

Gilmore írta...

What a great works!I like all of them!
The first one with the flowers is fantastic.Could you tell,please,who is the designer?

Leki-Rita írta...

Nagyon szépek! Nekem Natasha Mlodetski-sek tetszenek legjobban...

Jutka írta...

Gyönyörűségeket alkottál!
ezért volt a nagy csend?

Unknown írta...

Gyönyörűeket készítettél. Már megnéztem a tali képeit is, keretben. Gratula!

Én meg még kilépni/belépni is lusta vagyok most a sajátommal.

Pillekata/ropi

Emőke írta...

Hű, de gyönyörű ez!! Biztos kezekben vannak ezek a csodálatos művek! Gratulálok Adélka!

Béa írta...

Your embroideries are amazing !!!Hugs from France