2009. július 5., vasárnap

6 nem túl lényeges rólam!

Cinella játékra hívott!


A játékszabályok:
  • - Mondjunk el magunkról 6 NEM túl lényeges dolgot, amit kedvelünk.
  • - Említsük meg linkkel, aki játékra hívott minket.
  • - Válasszunk 6 blogolós társat, akinek továbbadjuk a játékot.


Tehát a hat dolog rólam:

  1. Szeretek biciklizni, télen, nyáron két keréken gurulok melóba, csak a nagy hó szokott eltántorítani.
  2. Szeretem a süteményeket, mindenféle süteményt sajnos és ez most már meg is látszik rajtam.
  3. Szeretem a nagy hegyeket, a csend és nyugalom birodalmát.
  4. Nem szeretem az esernyőt, inkább vállalom, hogy bőrig ázok.
  5. Szeretek egyedül lenni és rendezgetni a dolgaimat.
  6. Szeretem a tengert, a sós vizet és a napsütést.

Mivel úgy látom, hogy ez a játék már végigment mindenkinél akit ismerek, nem küldöm tovább.

1 megjegyzés:

Jucus írta...

Az esernyővel én is így vagyok...és a sütivel is:o)